Missie 

Van Roosmalen wil met het merk Volvo in Nederland de meest betrouwbare en klantvriendelijke automotive-gerelateerde organisatie zijn. Voor u als klant, maar ook voor onze andere relaties waar wij zaken mee doen. Hoe zorgen wij voor de beste mobiliteit en tevredenheid? Daar hebben wij 5 kernwaarden voor bedacht!

Altijd persoonlijk

Wij heten u van harte welkom met een kopje koffie en een glimlach

Altijd transparant

Heldere offertes, geen verrassingen achteraf en bovendien zicht op uw reparatie

Altijd mobiel

Haal- en brengservice en complete mobiliteitsoplossingen

Altijd dichtbij

8 vestigingen in Noord-Brabant, we zijn betrokken bij de regio

Altijd voor u

Kennis van u én uw Volvo - uw mobiliteit is onze passie

 

Van Roosmalen wil als dienstverlener...

  • Herkenbaar onderscheidend zijn door te voldoen aan de verwachtingen van klanten, door betrokken te zijn en in te spelen op persoonlijke wensen en behoeften. Wij willen ons verplaatsen in de beleving van de klant.
  • Bij het leveren van diensten ervoor zorgen dat de klant weet wat er gaat gebeuren, op welke termijn het gaat gebeuren en wat de kosten zijn. Dit vereist vakmanschap en actieve, duidelijke communicatie.
  • Voldoende winst genereren om de klantgerichtheid ook in de toekomst te kunnen waarborgen.
  • Innovatieve producten op de markt brengen voor een milieuvriendelijke omgeving en kosten reducerend auto rijden.
  • Loyaliteit creëren door het opbouwen en verstevigen van langdurige klantrelaties die bijdragen aan de ondernemingsdoelstellingen. Het gaat hierbij om de klant kennen en erkennen. Van Roosmalen doet dit door regelmatig klantonderzoeken uit te voeren waarbij gekeken wordt naar de tevredenheid en, hieruit voortvloeiend, wat verbeterd kan worden in de organisatie om de tevredenheid te verhogen. In 2008 werd Volvo Dealer Van Roosmalen verkozen tot "De Beste Dealer van Brabant".

Van Roosmalen wil als werkgever...

  • Een aantrekkelijke en betrouwbare werkgever zijn. Van Roosmalen is ervan overtuigd dat professionele en ambitieuze medewerkers de beste garantie zijn voor een optimaal presterende organisatie.
  • Een financieel gezond bedrijf zijn om de continuïteit van de onderneming en de kwaliteit van medewerkers te waarborgen ten behoeve van een optimale dienstverlening.
  • Streven naar klantgerichte medewerkers die zich gewaardeerd voelen in hun vakmanschap en trots zijn op Van Roosmalen en op elkaar.
  • Persoonlijke ontwikkeling van medewerkers door in te spelen op hun wensen en behoeften, rekening houdend met hun competenties.

Van Roosmalen wil als maatschappelijk verantwoorde organisatie...

  • Toonaangevend en vooruitstrevend zijn in integrale collectieve oplossingen voor ecologische mobiliteit.
  • Zich richten op de 3 p's; People, planet en profit (energiezuinig produceren, zorgen voor goede arbeidsomstandigheden, beschikken over een klachtenprocedure en het ondersteunen van activiteiten op diverse niveaus).